2 Mart 2014 Pazar

Baş Sayfa

   Walter Burns, en önemli muhabiri Hildy’nin evlenecek olması nedeniyle mutsuzdur. Derdi, Hildy’nin evlendikten sonra gazeteden ayrılacak olmasıdır. Walter, evliliği engelleyerek muhabirini gazetede tutabileceğini düşünür…

   “Kötü bir piyes, gösterimden kalkar ve unutulur. Oysa kötü filmlerimizi gömemeyiz. Artık geçtiğini düşündüğünüz bir anda kızınız TV’de izler ve şöyle der: Benim babam bir aptal.” der Billy Wilder. “En iyi mizansen, seyirci tarafından farkedilmeyenidir. Seyirci bir perde önünde olduğunu unutmalıdır. Onları sahnenin içine çekmelisiniz.” 95 yaşında hala ölmemesini ise şöyle yorumlar: “Çok uzun yaşadım bunun bir tek açıklaması olabilir. Herhalde Tanrı beni unuttu.” Mezar taşında ise şöyle yazar: “Ben bir yazarım fakat hiçkimse mükemmel değildir.”

Filmin Yönetmeni: Billy Wilder
Filmin Türü: Komedi
IMDB Puanı: 7.3
Yapım Yılı: 1974
Ülke: ABD
Yayınlanan Tarih: 17 Eylül 1974
Senaryo yazarı: Billy Wilder, Ben Hecht

Saygılarımla
Eray Eliçora


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder