14 Eylül 2013 Cumartesi

Bitik Şehir İstanbul

   
      Geçenlerde Mr. Tuncel Kurtiz ile alakalı bir magazin programında bir haber geçti ve ilk başlarda haber komiğime gitmişti ama biraz düşündüğümde namı değer Ramiz Dayımızın haklı olduğuna kanaat getirdim.Haberin içeriği: Mr. Tuncel Beyefendinin artık boğazda yüzemediği,balığın tadı-tuzu olmadığı için İstanbul'u terk edip köyde yaşadığıydı.
      Bugün varoşist Avcılar'dan Eminönü'ne gitmek üzere yola çıktık.Metrobüs geldiğinde yaşadığımız zorlu rekabetli,kıran kırana geçen yarışın galibi olarak arkada bir yer kapmayı başarabildik.Ama tramvay aktarması yapmak üzere Zeytinburnu'n da indiğimizde şansım bu kez iyi gitmedi.Ayakta bile zor gittiğimi söyleyebilirim.Büyük ihtimalle 5-6 kişiyle akrabalığımız olmuştur :) Eminönü'nden Taksim'e  doğru Karaköy'den yukarıya tabana kuvvet yürüyüp Taksim'e varmayı başarabildik.Tabi haliyle karnım zil çalıyor.Adam gibi isim yapmış A Plus olmasa da B Plus hizmet veren bir kafeye girdim,menüde görsel açıdan son derece güzel gördüğüm yemeği söyledim.Lakin hayal kırıklığı bana gelen tabaktaki salatalıklar inanın bir haftalık.Verdiğim paraya aldığım hizmetteki kalitesizlik!...Adamların umurunda değil ki nasılsa sırf o isme gelen benim gibi enayiler oldukça daha çok kazanırlar.Daha çok şube açarlar.Neyseki akşam oldu ve dönüş çilesi başlayacaktı ve ben gelirken ki çekdiğim çileyi tekrar çekmemek ve de kendi aracım olsa daha mı iyi olurdu diye düşüncelerimi doğrulamak adına çift katlı otobüslerle e5 üzerinden gelmeye karar verdim.Lakin bir hayal kırıklığı daha 2 saatte gettoya(Avcılar) varabildim.Eve girdim yine huzur bul...Dum dersem çok büyük yalan söylemiş olurum maalesef İstanbul'da huzur yok mahallenin ve apartman denilen ahırda yaşayan 14-15 yaşlarındaki zibidi tayfasının sokaktaki kahkaha,sesli konuşma,küfür gibi bilumum taşkınlıklarını duyuyorum ve bundan fena halde rahatsızım.Ve bu zibidi takımı kızlardan oluşuyor.Eskiden kızlarımız böylemiydi ya.Ha şunu da ekleyeyim geceleri uyuyamıyorum o dışarıdaki zibidilerden ikisi tepemde oturuyor ve dün gece saat sabahın 5 i hala konuşuyorlar,hala konuşuyorlar...Neyse buradan Mr. Ramiz Dayıya sesleniyorum...
      DAYI ŞU YEĞENİNİDE AL KÖYÜNE...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder